استفاده 20 میلیون کاربر ایرانی از “تلگرام” درست نیست/ ایجاد شبکه های اجتماعی داخلی با کیفیت می تواند رقیب خوبی باشد
عضو کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه معتقد است؛ استفاده 20 میلیون کاربر ایرانی از تلگرام درست نیست و باید برای انحراف این تمرکز شبکه های اجتماعی داخلی با محتوا ایجاد شود.
استفاده 20 میلیون کاربر ایرانی از “تلگرام” درست نیست/ ایجاد شبکه های اجتماعی داخلی با کیفیت می تواند رقیب خوبی باشد
عضو کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه معتقد است؛ استفاده 20 میلیون کاربر ایرانی از تلگرام درست نیست و باید برای انحراف این تمرکز شبکه های اجتماعی داخلی با محتوا ایجاد شود.
استفاده 20 میلیون کاربر ایرانی از “تلگرام” درست نیست/ ایجاد شبکه های اجتماعی داخلی با کیفیت می تواند رقیب خوبی باشد